CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 7 June 2009

PERJUMPAAN KALI KE 3 JAPSER BRUNEI IV

Perjumpaan di atas telah diadakan pada hari Rabu 3hb Jun 2009 yang berlangsung di Bilik Mesyuarat Sekolah Rendah Lumapas. Selain dari GB dan PGB yang hadir, perjumpaan tersebut juga dihadiri oleh Cg Hjh Kamariah binti Hj Ibrahim, PPKD br IV dan Cg Pg Hj Hamdan bin Hj Abd Rahman, Pmk. PD Brunei II. Agenda perjumpaan kali ini ialah:
  1. Persiapan bagi PROSO senegara.
  2. Sukan Muhibbah peringkat Kawasan.
  3. Pembubaran JAPSER Brunei.
  4. Lain-lain hal.

Dalam pembubaran JAPSER Brunei IV, Cg Hj M.Marali bin Hj Abd Karim tidak lagi memegang jawatan Pengerusi JAPSER BR IV ini adalah kerana beliau telah dilantik menjadi ahli dalam JAPSER INDUK SENEGARA. Jawatan Pengerusi JAPSER BR IV akan di ambilalih oleh Cg Awg Azlan bin Hj Awg Adam manakala Tim Pengerusi akan di pegang oleh Cg Hj Shukry bin Hj Kula menggantikan jawatan yang dipegang oleh Cg Awg Azlan sebelumnya. Secara automatik Cg Hj M.Marali menjadi Penasihat II JAPSER BR IV. Penasihat I dipegang oleh PPKD kawasan.

Manakala Cg Hj Shukry yang sebelum ini memegang jawatan Pengerusi Badan Perkembangan Staff, maka dengan persetujuan ahli JAPSER Br IV Badan Pekembangan Staff telah digabungkan semula dengan Badan ICT yang di pengerusikan oleh Cg Pg Hjh Rabidah. Dan, dengan perubahan ini Cg Hjh Norlah binti Hj Kuncang yang sebelum ini memegang Jawatan Tim. Pengerusi Badan Perkembangan Staff akan menjadi Timbalan Pengerusi II Badan Perkembangan STAFF DAN ICT JAPSER BRUNEI IV. Semua perubahan berkuatkuasa bermula 3hb Jun 2009.

Jawatankuasa JASPER bagi tahun 2009.

Guru-guru Besar Kawasan Brunei IV sedang mendengar ucapan  dari Pengerusi JASPER.


PPKD, Cikgu Hajah Kamariah juga turut hadir pada perjumpaan tersebut.

0 comments:

Post a Comment