CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 13 September 2012

MAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI 1433H




Pada hari Sabtu, 21hb Syawal 1433H bersamaan dengan 08hb September 2012M. Majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri telah diadakan di Dewan Sekolah Rendah Lumapas.

Acara dimulakan dengan kata alu-aluan daripada Guru Besar Sekolah Rendah Lumapas, Cikgu Haji Muhd Nikman Bin Haji Muhd Isa.

Majlis di serikan dengan persembahan dari murid-murid prasekolah hingga ke murid tahun 5. Turut memeriahkan majlis pada pagi itu, beberapa orang guru telah sudi menyampaikan lagu hari raya. Nyanyian beramai-ramai juga turut menyemarakkan lagi suasana sambutan hari raya pada hari tersebut.

Bacaan doa selamat dibacakan oleh Ustaz Haji Muhd Bukhari bagi menutup majlis tersebut. Seterusnya murid-murid lelaki dan perempuan berbaris untuk mengambil kesempatan bersalam dengan guru-guru mereka.

Pada jam 10.00 pagi pula, Guru Besar di iringi oleh beberapa orang guru akan berkunjung ke bilik darjah murid-murid untuk menikmati jamuan terbuka. Sebanyak 20 buah bilik darjah telah mengadakan "Open House". Setelah itu, Murid-murid akan bertandang ke kelas yang lain untuk saling bermaafan dan menjamu selera.






































































































1 comments:

Lumapas

HAPPY HARI RAYA TO ALL SRL STAFFS & BELOVED STUDENTS OF ALL LEVELS. MAY OUR HARI RAYA HAS BROUGHT HAPPINESS & MEMORABLE MOMENTS TO ALL OF US. IT WAS OF GREAT JOYOUSNESS TO SEE GREAT PERFORMANCES FROM POTENTIAL TEACHERS & STUDENTS...SEE YOU IN THE NEXT HARI RAYA...��

Post a Comment